به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (کرمان)، علی عبداللهی مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان کرمان گفت: میز خدمت ادارات با هدف تقویت ارتباط مردم و مسئولان و با حضور معاونان و روسای این ادارهکل در حاشیه نماز جمعه مرکز استان برگزار شد.
وی اظهار کرد: این اقدام با رویکرد ارائه خدمات مستقیم به مردم، شنیدن مسائل و مطالبات آنان و تقویت ارتباط میان شهروندان و مدیران دستگاههای اجرایی انجام شد.
عبداللهی افزود: برپایی میز خدمت در حاشیه نماز جمعه، فرصت مناسبی برای مردم فراهم کرد تا بهصورت مستقیم مسائل و مشکلات خود را با مسئولان مطرح کنند و پاسخهای لازم را دریافت کنند.