شناسهٔ خبر: 217424 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

بازدید شبانه قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن از بخش‌های مختلف ایستگاه تهران/قدردانی از تلاش کارکنان در شرایط ویژه

موسوی قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن از بخش‌های مختلف ایستگاه راه‌آهن تهران بازدید کرد و گفت: تلاش تمامی کارکنان موجب شده قطارها طبق برنامه و با کیفیت مطلوب حرکت کنند و خدمات ریلی بدون وقفه ادامه یابد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، میرحسن موسوی قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن، به همراه حمید گوگوچانی مدیرکل ایمنی و نظارت بر شبکه و جعفر زیاری مدیرکل سیر و حرکت، از بخش‌های مختلف ایستگاه راه‌آهن تهران بازدید کرد.

در جریان این بازدید، قائم‌مقام مدیرعامل و همراهان وی از بخش‌های کنترل مرکزی، پانل راه‌آهن تهران، ستاد مسافری، محوطه ایستگاه، خطوط حومه‌ای و سکوهای قطارهای مسافری بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت خدمت‌رسانی به مسافران قرار گرفتند.

موسوی در گفتگو با کارکنان حاضر در بخش‌های مختلف، ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آنان گفت: فعالیت همکاران شبکه ریلی، با وجود شرایط سخت ناشی از جنگ تحمیلی رژیم صهیونی و آمریکایی به کشورمان، نشان از روحیه‌ای جهادی و تعهدی عمیق به مردم دارد.

وی خاطرنشان کرد: تلاش تمامی کارکنان موجب شده قطارها طبق برنامه و با کیفیت مطلوب حرکت کنند و خدمات ریلی بدون وقفه ادامه یابد.

موسوی با بیان اینکه تداوم کیفیت در خدمات‌رسانی به مسافران در شرایط فعلی، حاصل مسئولیت‌پذیری و همکاری مدیران و کارکنان بخش‌های مختلف راه‌آهن است، تاکید کرد: آرامش مردم و استمرار حمل‌ونقل ریلی بخش مهمی از امنیت ملی و خدمت به کشور به شمار می‌رود.

قائم‌مقام مدیرعامل راه‌آهن در پایان، ضمن ابراز رضایت از وضعیت ایستگاه راه‌آهن تهران و نظم حاکم بر مجموعه، به همکاران خدا قوت گفت و از آنان خواست با همدلی و روحیه بالای کاری، مسیر ارائه خدمات ایمن و باکیفیت به مردم عزیز را همچنان ادامه دهند.