به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (قم)، ابراهیم قاضیان اظهار داشت: آموزش بدو و حین خدمت به کارکنان، نگرش مثبت سازمانی، افزایش مشارکت و نشاط کاری و کاهش فرسودگی شغلی را در پی دارد.
وی افزود: با توجه به برنامه آموزش سالانه ابلاغی وزارتخانه متبوع به این اداره کل و در جهت ارتقای سطح علمی کارمندان شاغل در اداره کل راه و شهرسازی استان قم، طی یک سال گذشته تعداد 43 عنوان دوره آموزشی و به میزان 259928 نفر-ساعت برای مدیران و کارکنان، برنامه ریزی و اجرا شد.
وی گفت: در مجموع 12دوره عمومی و 32دوره شغلی و تخصصی برای آموزش کارکنان اداره کل راه و شهرسازی استان قم برگزار شده است.
قاضیان توضیح داد: دوره های برگزار شده در رسته های متنوع فنی- عمرانی، تخصصی و عمومی و اداری بوده است که می توان به مواردی مانند قوانین و مقررات پیمان، تشریح لایه های آسفالت، تشخیص صلاحیت پیمانکاران، تعرض منافع در بخش دولتی،آشنایی با فوریت های اداری(فواد)، مقابله با بحران، مدیریت سبز اشاره کرد.
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در پایان خاطر نشان ساخت: باتوجه به شرایط و همچنین در راستای بهره وری بیشتر از زمان، از این تعداد دوره های آموزشی 65 درصدآن از طریق بستر اینترنتی و به صورت مجازی انجام شده است.