شناسهٔ خبر: 217825 - سرویس ریلی
نسخه قابل چاپ

معاون توسعه مدیریت و منابع راه‌آهن از راه‌آهن تهران بازدید کرد/ تأکید بر نقش همکاری و هم‌افزایی در توسعه خدمات ریلی کشور

بازدید معاون توسعه مدیریت و منابع راه‌آهن از اداره کل راه‌آهن تهران بازدید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از روابط عمومی راه آهن جمهوری اسلامی ایران، علی کاظمی منش معاون توسعه مدیریت و منابع راه‌آهن، با همراهی مدیران کل امور رفاهی و سلامت، منابع انسانی و تشکیلات، دفتر حقوقی و مرکز آموزش های تخصصی ریلی از اداره کل راه‌آهن تهران بازدید کرد و در دیدار با کارکنان ستادی و عملیاتی، ضمن تبریک سال نو از تلاش های آنان قدردانی کرد.

در این بازدید، معاون توسعه مدیریت و منابع با حضور در بخش‌های مختلف اداره کل راه‌آهن تهران، ضمن گفت‌وگو با کارکنان، از نزدیک در جریان روند فعالیت‌ها و خدمت‌رسانی قرار گرفت.

کاظمی‌منش با تقدیر از زحمات کارکنان در حوزه‌های مختلف، نقش تلاش‌های شبانه‌روزی آنان را در پویایی شبکه ریلی کشور و ارائه خدمات ایمن و مستمر به مسافران و حوزه حمل‌ونقل بار بسیار مهم و اثرگذار دانست.

وی همچنین بر اهمیت توجه به سرمایه انسانی، بهبود رفاه کارکنان و توسعه برنامه‌های آموزشی برای ارتقای عملکرد سازمان تأکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع راه‌آهن ابراز امیدواری کرد با هم‌افزایی و تلاش جمعی، روند ارتقا و توسعه خدمات در شبکه ریلی کشور بیش از گذشته تداوم یابد.