شناسهٔ خبر: 21783 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیرکل اداره راه و شهرسازی اردبیل خبر داد:

تکمیل واحدهای مسکن مهر ۶ شهرستان استان اردبیل/ پرونده مسکن مهر استان تا شهریورماه بسته می‌شود

خلیل محبت خواه مدیرکل اداره راه و شهرسازی اردبیل از تکمیل سایت مسکن مهر ۶ شهرستان در این استان خبر داد و گفت: پرونده مسکن مهر اردبیل تا شهریورماه امسال بسته خواهد شد.

خلیل محبت‌خواه در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی درخصوص آخرین وضعیت سایت مسکن مهر استان اردبیل بیان کرد: خوشبختانه سایت مسکن مهر اردبیل درحال حاضر دارای وضعیت مطلوبی است و از مجموع ۴۱ هزار و ۴۷۵ واحد مسکن مهر دارای قرارداد مسکن مهر، تاکنون ۳۶ هزار و ۲۸۵ واحد را به متقاضیان تحویل داده‌ایم.

محبت‌خواه در ادامه اعلام کرد: هم‌اکنون نازک‌کاری تعداد ۳۹ هزار و ۵۲۸ واحد، فروش اقساطی ۳۳ هزار و ۳۷۷ واحد، صدور پایان کار ۳۸ هزار و ۳۷۶ واحد و صدور سند اعیانی ۳۶ هزار و ۳۲۶ واحد مسکن مهر انجام شده است.

مدیرکل اداره راه و شهرسازی اردبیل با تأکید بر این نکته که تمامی اهداف و برنامه‌های سال ۹۴ در طرح مسکن مهر در این استان محقق شده است گفت: با توجه به سیاست موجود در اتمام پروژه‌های مسکن مهر در کشور سعی داریم پرونده این طرح را تا ۶ ماه اول سال ۹۵ ببندیم. البته پروژه ۱۲۰۰ واحدی سه جانبه‌ای که هم‌اکنون در حال طی کردن مراحل قضایی خود است از این زمان مستثنی است.

وی در ادامه درصد پیشرفت افتتاح واحدهای مسکن مهر در استان را ۹۲ درصد اعلام کرد و گفت: درحال حاضر پیشرفت فیزیکی عملیات اجرایی پروژه ۹۵ درصد گزارش شده که در بخش خدمات روبنایی و زیربنایی نیز به خوبی در این سایت‌ها عمل شده است.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنانش از تکمیل واحدهای مسکن مهر ۶ شهر از ۱۰ شهرستان استان خبر داد و گفت: درمجموع سه هزار و ۷۰۰ واحد از سایت مسکن مهر اردبیل باقی مانده است که قصد داریم هرچه سریعتر آن را نیز به متقاضیان تحویل دهیم./

نظر شما