شناسهٔ خبر: 21787 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزیر راه و شهرسازی خبر داد؛

بيمارستان اليگودرز به بهره‌برداری رسيد/ اعلام تکمیل بیمارستان بوکان در سال ۹۵

محمدجعفر علیزاده رئیس سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی با اعلام بهره‌برداری از بیمارستان الیگودرز از تکمیل بیمارستان بوکان در سال ۹۵، خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان مجری و تاسیسات عمومی و دولتی، محمدجعفر علیزاده، معاون وزير راه و شهرسازي با بيان اينكه بيمارستان ۱۴۲ تختي اليگودرز در ۵طبقه با زيربناي ۱۱هزار و ۶۰۰ مترمربع احداث شده است، گفت: براي ساخت اين پروژه ۳۱ ميليارد تومان و براي تجهيز آن نيز۲۸ ميليارد تومان هزينه شده است.

مهندس عليزاده با اشاره به ساير پروژه‌هاي سازمان مجري در استان لرستان اظهار داشت: عمليات ساخت بيمارستان‌هاي بيمارستان‌هاي ۲۳۰ تختي بروجرد، ۲۰۰ تختي دورود و ۲۶۰ تختي عشاير خرم‌آباد دركنار ورزشگاه‌هاي ۱۵ هزار نفري خرم‌آباد و ۵ هزار نفري بروجرد با جديت درحال اجرا و پيگيري است.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به بازديد اخير خود از روند احداث پروژه هاي بيمارستاني در استان‌هاي آذربايجان غربي و كردستان، گفت: خوشبختانه بيمارستان ۱۵۳ تختي بوكان داراي پيشرفت فيزيكي ۹۸.۵ درصدي است و امسال تكميل خواهد شد.

مديرعامل سازمان مجري ساختمانها و تأسيسات دولتي و عمومي با اعلام اينكه فاز اول پروژه احداث بيمارستان اشنويه نيز به اتمام رسيده است، اظهار داشت: ساخت اين بيمارستان ۶۴ تختی تاكنون ۳۳ درصد پيشرفت فيزيكی داشته و عمليات عمرانی در آن ادامه دارد.

وي در ادامه با اشاره به بازديد خود از پروژه های بيمارستانی استان كردستان، افزود: پروژه‌ احداث بيمارستان‌های ۹۰ تختي بانه و ۲۳۵ تختی سقز به ترتيب داراي ۵۲ و ۵۵ درصد پيشرفت فيزيكی هستند. /

نظر شما