شناسهٔ خبر: 218966 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تجلیل معاون حمل‌ونقل خوزستان از مجاهدت رانندگان در خط مقدم جبهه اقتصادی

راهداری خوزستان معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با تمجید از نقش بی‌بدیل رانندگان در جابه‌جایی کالا و فرآورده‌های استراتژیک، از تلاش‌های این قشر در تداوم شریان‌های اقتصادی قدردانی کرد و گفت: رانندگان با عرق ملی در شرایط سخت کنونی، ثابت کردند که همواره با تمام توان پشتیبان نظام، مردم و میهن خویش هستند.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از خوزستان، فواد غزیعلی معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان در نشست مشترک بسیج اصناف با رؤسای انجمن‌های صنفی حمل‌ونقل کالای استان با اشاره به اهمیت فعالیت در بنادر اظهار کرد: در این مسیر، رانندگان و فعالان صنعت حمل‌ونقل سنگ تمام گذاشتند که جا دارد صمیمانه از این عزیزان تشکر کنم.

وی با تبیین شرایط حساس کنونی و تقابل با استکبار جهانی تصریح کرد: امروز ما در جریان یک جنگ همه‌جانبه قرار داریم. دشمنان ما، آمریکا و رژیم صهیونیستی، با دورویی به دنبال ضربه زدن به کیان این مرز و بوم و استقلال ملت هستند اما تاریخ ۴۷ ساله انقلاب نشان داده که ملت ایران مقتدرانه پای استقلال خود ایستاده‌اند.

غزیعلی با اشاره به حجم بالای جابه‌جایی‌ کالا در شرایط بحرانی خاطرنشان کرد: در روزهایی که دشمن سعی در ایجاد اختلال در روند تأمین کالا داشت، با تلاش مجاهدانه شما و استفاده از تمامی ظرفیت‌ها، این مأموریت خطیر در جابه‌جایی فرآورده‌ها به خوبی به سرانجام رسید.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خوزستان با قدردانی از ایثار رانندگان در تأمین نیازهای کشور گفت: رانندگان ما در خط مقدم جبهه اقتصادی، تلاش زیادی برای پایداری زنجیره توزیع انجام دادند و با فداکاری، توطئه‌های دشمن را ناکام گذاشتند.

وی در پایان بر ضرورت وحدت رویه تأکید کرد و از حضور مسئولانه فعالان حمل و نقل کالای استان در این نشست برای هم‌پیمانی در برابر هجمه‌های دشمن قدردانی بعمل آورد.