شناسهٔ خبر: 219354 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

پیام تبریک مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان به مناسبت روز ایمنی حمل و نقل

گلستان مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان روز ایمنی حمل و نقل را تبریک گفت.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (گلستان)، عادل مصدقی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان در پیامی، روز ایمنی حمل و نقل را بر کارکنان خدوم حوزه ایمنی حمل و نقل جاده ای، ریلی و هوایی و دیگر خدمتگزاران این عرصه تبریک گفت.

متن پیام وی به شرح زیر است: هفتم اردیبهشت ماه هر سال که به نام روز ملی ایمنی حمل و نقل نام‌گذاری شده، روزی نمادین برای ارتقای فرهنگ ایمنی و ترافیک در بین عموم مردم و فرصت مغتنمی است تا ضمن قدردانی از خدمات و تلاش‌های ارزنده و فداکارانه همه عوامل و متولیان حوزه حمل و نقل، بار دیگر بر ضرورت امر آموزش و فرهنگ سازی به منظور کاهش تصادفات جاده ای و ارتقای سطح ایمنی راه‌ها تاکید و افکار عمومی را بر اهمیت این مساله متمرکز کرد.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز ایمنی حمل و نقل، این روز را به تمامی دست اندرکارانِ صنعت ایمنی حمل و نقل کشور و به طور ویژه بر پرچمداران صنعت ایمنی حمل و نقل جاده ای که امانت‌داران و شب زنده داران این عرصه اند و بی شک رسیدن به توسعه پایدار و عدالت اجتماعی در گرو همکاری و مساعی تلاشگران این حوزه می‌باشد، تبریک گفته و از آستان حضرت احدیت مزید توفیقات برای خدمتی سرشار از شور و نشاط و مملو از توکل الهی در مسیر تحقق اهداف متعالی ایران اسلامی خواستارم.