شناسهٔ خبر: 21982 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اتمام عملیات بهسازی و آسفالت محور فیروزه - خوشاب در خراسان رضوی/ اجرای عملیات روکش آسفالت ۴ کیلومتر راه بین شهری در شهرستان مه ولات

آسفالت مسوول نمایندگی راه و شهرسازی فیروزه از اتمام عملیات بهسازی و آسفالت محور فیروزه - خوشاب خبر داد، این در حالیست که به گفته رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات، روکش آسفالت ۴ کیلومتر از محور شادمهر - کاشمر در این شهرستان انجام شده است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، جواد قدمگاهی با اعلام این خبر اظهار کرد: عملیات بهسازی و آسفالت محور فیروزه – خوشاب از کیلومتر ۰۰۰+۰ الی ۴۰۰+۰ در دوباند (رفت و برگشت) و باعرض هر باند ۱۱ متر که شامل اجرای یک لایه زیراساس و یک لایه اساس و یک لایه آسفالت بیندر ۱۹-۰ به ضخامت ۶ سانتیمتر است، به اتمام رسید.

وی با بیان اینکه این عملیات با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد ریال انجام شده، افزود: عملیات پخش و کوبیدن زیراساس و اساس بصورت امانی توسط ماشین آلات راهداری راه و شهرسازی فیروزه و عملیات تهیه و پخش آسفالت توسط پیمانکار انجام شده است که باعث رضایتمندی و خشنودی همشهریان و مسافرین عبوری این مسیر شد.

مسئول نمایندگی راه و شهرسازی فیروزه همچنین از اجرای ۲.۵ کیلومتر لکه‌گیری هندسی باند برگشت بزرگراه نیشابور - سبزوار (محدوده حوزه استحفاظی شهرستان فیروزه) خبر داد و گفت: این عملیات حدفاصل کیلومتر ۱۶ الی ۱۸.۵ محور مذکوربوده است.

وی افزود: این عملیات در مدت زمان ۴ روز و بدون انسداد مسیر و با رعایت جوانب ایمنی جهت عبور و مرور بارهای ترافیکی صورت گرفته است.

همچنین عباسعلی بخشی رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات در خصوص روند اجرایی پروژه روکش آسفالت محور شادمهر - کاشمر گفت: با توجه به فرسودگی و تخریب پیش رونده رویه آسفالتی این محور، ترمیم و بهسازی آن در دستور کار این اداره قرار گرفت.

وی با بیان اینکه توانستیم پس از ترک‌گیری با قیر امولسیون، ۴ کیلومتر از این محور را روکش نماییم، تصریح کرد: روکش گرم محور مذکور با عرض ۱۱ متر و ضخامت ۳ سانتی‌متر با هزینه‌ای بالغ بر سه و نیم میلیارد ریال اجرا شده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی مه ولات افزود: اجرای روکش آسفالت در این محور موجب روان‌سازی بار ترافیک، کاهش تصادفات جاده‌ای و کاهش هزینه‌های ناشی از سفر خواهد شد.

نظر شما