به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور، علیرضا راستیار مدیرکل ساخت و توسعه راههای منطقه جنوب، در تشریح جزئیات بازدیدهای میدانی سهروزه از پروژههای زیربنایی استان کهگیلویهوبویراحمد اظهار کرد: این بازدیدها با حضور جمعی از مسئولان استانی، نمایندگان مجلس و مدیران دستگاههای اجرایی با هدف پایش روند پیشرفت پروژهها و اتخاذ تصمیمات اجرایی در محل انجام شد.
وی افزود: در محور گچساران–باباکلان–بیبیحکیمه نیز از عملیات اجرایی پروژه تفویضی قطعه ۳ گچساران–باباکلان به طول ۳ کیلومتر بازدید بهعمل آمد و با بررسی روند پیشرفت، بر لزوم تقویت جبهههای کاری و تسریع در اجرای پروژه تأکید شد.
مدیرکل ساخت و توسعه راههای منطقه جنوب با اشاره به بازدید از محور یاسوج–اقلید تصریح کرد: در قطعه ۱ این محور به طول ۱۲ کیلومتر، جلسه کارگاهی با حضور مشاور و پیمانکار برگزار شد و ضمن بررسی مشکلات اجرایی و میزان پیشرفت، تصمیمات لازم برای تسریع عملیات و آغاز فعالیت در سایر جبهههای کاری اتخاذ شد.
وی افزود: همچنین در ادامه بازدیدها، عملیات اجرایی و محل مطالعات تکمیلی پلهای بنسنجان و تقاطع غیرهمسطح مهریان یاسوج در همین محور مورد بررسی قرار گرفت و با تشکیل جلسه تخصصی، بر تسریع در تکمیل مطالعات مسیر از پل مهریان تا پل بنسنجان و همزمان پیشبرد عملیات اجرایی تأکید شد.
راستیار خاطرنشان کرد: رویکرد اصلی در این بازدیدها، تصمیمگیری در محل پروژه، رفع موانع اجرایی بهویژه در حوزه معارضات و خدمات زیربنایی و ایجاد شرایط برای افزایش بهرهوری جبهههای کاری است.
وی در پایان تأکید کرد: با هماهنگیهای انجامشده و تصمیمات اتخاذشده، روند اجرای پروژههای راهسازی استان شتاب بیشتری خواهد گرفت و تلاش میشود بخشهای قابل بهرهبرداری در کوتاهترین زمان ممکن آماده استفاده شود.