شناسهٔ خبر: 22030 - سرویس جاده‌ای
نسخه قابل چاپ

کشاورزیان مطرح کرد:

استفاده از فناوری‌های نوین در خدمات‌دهی به کاربران آزادراه‌ها

داوود کشاورزیان معاون وزیر راه و شهرسازی ​به منظور بازدید از پروژه‌های راهداری و حمل ونقل جاده‌ای٬ به استان زنجان سفر و بر استفاده از فناوری‌های نوین در خدمات‌دهی به کاربران آزادراه‌ها تأکید کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، داود كشاورزیان با حضور درمحل اداره كل حمل‌ونقل و پایانه‌های استان زنجان با كاركنان این اداره كل دیدار و در این نشست  اظهار کرد: انتظار سازمان از تمامی همكاران و فعالان در بخش حمل ونقل جاده‌ای خدمتگزاری به مردم و تكریم ارباب‌رجوع باتوجه به شأن و جایگاه سازمانی است.

وی با اشاره به اهمیت ماموریت سازمان راهداری و حمل‌و نقل جاده‌ای  تصریح کرد: ضرورت دارد رسیدگی به درخواست‌ها و تقاضای كسانی كه به ادارات كل  حمل ونقل مراجعه می‌کنند در اسرع وقت و كمترین مدت صورت گیرد تا موجبات رضایت خاطر مراجعین را فراهم کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی استفاده روز افزون هموطنان از آزادراه‌های کشور را مهم برشمرد و افزود : استفاده از فناوری‌های روز دنیا به منظور ارائه خدمات بهتر به کاربران جاده جزو برنامه‌های مهم سازمان بوده و با شناخت درست نیازها، از تمامی  ظرفیت‌ها برای افزایش سطح کمی و کیفی خدمات بخش حمل و نقل جاده ای و پاسخ به نیازهای استفاده کنندگان توام با تکریم آحاد جامعه بهره گرفته می‌شود.

رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای یادآور شد: راهبرد سازمان در خدمت به مردم بر پایه ساده سازی، روان‌سازی فرآیندهای خدمت در بخش حمل و نقل جاده ای، افزایش رضایتمندی خدمات گیرندگان و ایجاد انگیزه و فراهم آوردن شرایط لازم برای سرمایه گذاری‌های جدید در میان سرمایه گذاران در حوزه حمل و نقل جاده ای و راهداری است.

وی اقدامات صورت گرفته دربخش ایمنی دراین استان را مثبت ارزیابی کرد و افزود: ترغیب و تشویق مردم به استفاده از ناوگان حمل ونقل عمومی جاده‌ای می‌تواند موجبات رشد این صنعت را فراهم آورد و البته باید زیرساختهای لازم این امر نیز  بیشتر از قبل فراهم شود.

در این دیدار مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان زنجان گزارشی از عملکرد یک ساله اداره کل ارائه داشته و نماد ترویجی - فرهنگی شیر اوژن که توسط اداره کل یاد شده طراحی واجرا شده است مورد بازدید مهندس کشاورزیان  و همراهان قرارگرفت .

معاون راهداری و مدیركل دفتر ریاست سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همچنین مدیركل راه و شهرسازی استان زنجان معاون وزیر راه و شهرسازی را در این سفر همراهی می‌كردند./

برچسب‌ها:

نظر شما