به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، مهدی ذبیحی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان رضوی به همراه جواد نوفرستی رئیس اداره پشتیبانی و توسعه منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با حضور در ساختمان شهید شوشتری، از بخشهای مختلف این مجموعه بازدید کردند.
در جریان این بازدید، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن دیدار و گفتوگو با کارکنان، از تلاشها و خدمات نیروهای شاغل در مجموعه قدردانی کرد و با اهدای خداقوت، بر اهمیت نقش کارکنان در پیشبرد امور و ارائه خدمات مطلوب تأکید کرد.
همچنین در این بازدید، مسائل، دغدغهها و نیازهای کارکنان موردبررسی قرار گرفت و بر تداوم حضور میدانی مدیران، تقویت ارتباط مستقیم با همکاران و تلاش برای بهبود شرایط کاری و پشتیبانی از منابع انسانی تأکید شد.