شناسهٔ خبر: 220900 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

برگزاری سومین میز خدمت دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در میدان امام خمینی(ره)

استقرار سومین میز خدمت در میدان بوشهر سومین میز ارتباطات مردمی دستگاه‌های اجرایی استان بوشهر در سال ۱۴۰۵ با حضور جمعی از مسئولان، از جمله نمایندگان اداره کل راه و شهرسازی استان، در میدان امام خمینی(ره) بوشهر برگزار شد تا به مطالبات، درخواست‌ها و مسائل شهروندان رسیدگی شود.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی از بوشهر، سومین میز ارتباطات مردمی (میز خدمت) دستگاه‌های اجرایی استان در سال ۱۴۰۵، روز سه‌شنبه ۲۲ اردیبهشت‌ماه در محل اجتماعات شبانه مردمی میدان امام خمینی (ره) بوشهر برگزار شد.

 در این برنامه، جمعی از مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی استان، از جمله اداره کل راه و شهرسازی، به صورت مستقیم با شهروندان دیدار کرده و به بررسی مسائل، درخواست‌ها، پیشنهادات و انتقادات مراجعه‌کنندگان پاسخ دادند.

 علی غریبی، رئیس اداره بازرسی، ارزیابی عملکرد و حقوق شهروندان اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر، هدف از برگزاری میز خدمت را تکریم ارباب‌رجوع، افزایش رضایتمندی مراجعان و تقویت ارتباط مستقیم میان مردم و مسئولان عنوان کرد.

 وی افزود: برگزاری این‌گونه برنامه‌ها فرصت مناسبی برای شناسایی موانع احتمالی در روند ارائه خدمات و تلاش برای ارائه راهکارهای مؤثر در جهت رفع مشکلات مردم است.