شناسهٔ خبر: 221361 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

گرامیداشت روز روابط عمومی در راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان

گلستان نشست گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و تقدیر از فعالان حوزه روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی(گلستان)، نشست گرامیداشت ۲۷ اردیبهشت ماه روز ملی ارتباطات و روابط عمومی و تقدیر از فعالان حوزه روابط عمومی راهداری و حمل و نقل جاده ای گلستان با حضور مدیرکل و معاونین برگزار شد.  محسن قائمی مدیر روابط عمومی اداره کل در این نشست گفت: حضور در روابط عمومی فرصتی برای خدمات رسانی بهتر به مردم و کاربران جاده ای است.

به گفته وی، اقدامات خوب این اداره کل با اطلاع رسانی موجب تنویر افکار عمومی و اعتمادسازی و امیدآفرینی مردم می شود.

قائمی افزود: برای ارتقای جایگاه روابط عمومی و اطلاع رسانی های بموقع و شفاف به روش های حرفه ای تر نیاز داریم.

در پایان این مراسم از فعالان حوزه روابط عمومی در ستاد و شهرستان ها با اهدای لوح سپاس تقدیر شد.