شناسهٔ خبر: 221934 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بررسی مسائل و چالش‌های شهری شهرداری‌های منطقه ۷ شرق استان کرمان در جلسه کارگروه

کرمان جلسه کارگروه شهرداران منطقه ۷ شرق استان کرمان با موضوع بررسی مسائل و چالش های شهری شهرداری ها در شهر بم برگزار شد. 

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از اداره ارتباطات و اطلاع‌رسانی اداره‌کل راه و شهرسازی استان کرمان، جلسه کارگروه شهرداران منطقه ۷ شرق استان کرمان با حضور علی‌اصغر ذاکری هرندی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری کرمان، علی حاجی‌زاده مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمان، فرماندار شهرستان بم، علی طاهرنژاد معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان، مهدی حقیقی رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان بم و شهرداران منطقه ۷ شرق استان کرمان برگزار شد.

 در این جلسه بر بررسی و تبادل نظر درباره مسائل و چالش‌های حوزه شهری شهرداری‌های منطقه ۷ شرق استان کرمان پرداخته و در این خصوص تصمیماتی اتخاذ شد.