به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، علیرضا محمدی معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان با اشاره به اهمیت اجرای پروژههای زیرساختی در مناطق کمتر برخوردار گفت: پل شریفی با ۱۷ دهانه ۱۵ متری و ۱/۵ کیلومتر راه طرفین در حال احداث است که تاکنون ۷۹ درصد از عملیات اجرایی آن به پایان رسیده است.
محمدی با بیان اینکه اجرای این پروژه در راستای ارتقای ایمنی تردد، کاهش مخاطرات سیلابهای فصلی و تسهیل ارتباط روستاها با مراکز خدماتی و اقتصادی صورت گرفته است، افزود: این اقدامات زمینه دسترسی ایمنتر و سریعتر ساکنان مناطق شرقی استان به شبکه اصلی راههای هرمزگان را فراهم میکند.
وی اظهار داشت: احداث این پل علاوه بر بهبود شرایط عبور و مرور، به توسعه اقتصادی منطقه و افزایش کیفیت خدمات حمل و نقل کمک میکند.
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان خاطرنشان کرد: این اداره کل همواره توسعه زیرساختهای راهی در مناطق کمتر برخوردار را در اولویت قرار داده و با اجرای پروژههای اثرگذار نظیر احداث پل شریفی، گامهای عملی برای تحقق عدالت محوری و ارتقای ایمنی راهها در سراسر استان برمیدارد.