شناسهٔ خبر: 22213 - سرویس شرکت‌ها
نسخه قابل چاپ

کارشناس سازمان هواشناسی خبر داد:

کاهش کیفیت هوا در مناطق غربی کشور طی امروز و فردا/ افزایش دمای هوا در اکثر نقاط کشور در سه روز آینده/ ورود سامانه بارشی جدید از روز دوشنبه

آسمان ابری کارشناس سازمان هواشناسی از کاهش کیفیت هوا در مناطق غربی کشور طی امروز و فردا خبر داد و گفت: طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

فریبا گودرزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در تشریح شرایط جوی کشور طی سه روز آینده اعلام کرد: امروز برای ساعات بعدازظهر و اوایل شب بارش‌های پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش بادهای شدید موقتی در نیمه شرقی کشور پیش‌بینی شده و همچنین انتظار می‌رود طی امروز و فردا در جنوب غرب حتی در پاره‌ای نقاط در غرب کشور باد به همراه گرد و خاک نیز رخ دهد که می‌تواند موجب کاهش دید و کاهش کیفیت هوا در این مناطق شود.

وی درادامه با بیان این مطلب که آب‌های خلیج فارس و تنگه هرمز امروز به دلیل وزش بادهای شدید مواج و متلاطم است گفت: طی سه روز آینده در اکثر مناطق کشور افزایش دما را شاهد خواهیم بود.

گودرزی همچنین از ورود سامانه بارشی جدید به شمال غرب کشور از بعدازظهر روز دوشنبه خبر داد و گفت: دوشنبه و سه‌شنبه رگبار و رعدو برق و وزش باد را برای استان‌های واقع در شمال غرب پیش‌بینی خواهیم کرد.

کارشناس سازمان هواشناسی آسمان امروز تهران را کمی ابری اعلام کرد و افزود: انتظار می‌رود برای ساعات بعدازظهر امروز شاهد افزایش ابر و وزش باد نیز باشیم. همچنین طبق داده‌های ایستگاه هواشناسی مهرآباد حداکثر دمای پایتخت امروز ۳۳ و فردا ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی شده است./

نظر شما