شناسهٔ خبر: 22220 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

به منظور ارتقاء سطح ايمنی،

محور ارتباطی هراز دو روز مسدود شد

رجبعلی نجفی مدیر راهداری اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران از اقدامات ویژه این اداره كل در زمینه عملیات راهداری و ایمن‌سازی محور هراز با هدف افزایش تامین ایمنی برای مسافرین خبر داد و افزود: برای اجرای این مهم دو روز محور مذكور مسدود است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، عباسعلی نجفی ضمن اعلام این مطلب گفت: مازندران به دلیل شرایط طبیعی و جغرافیایی همواره در فصول مختلف سال گردشگران و مسافران بسیاری را از سرتاسر میهن عزیزمان پذیرا بوده، از این رو محورهای مواصلاتی این استان پرترافیك و پرتردد است.

وی از شروع عملیات راهداری این اداره كل در سطح محور هراز خبر داد و عنوان کرد: این اداره كل با تمام توان عملیات راهداری و ایمن‌سازی محور ارتباطی هراز را با شتاب و تسریع در عملیات اجرایی در دست اجرا داشته كه این عملیات شامل اجرای روكش آسفالت ، خط كشی ، نصب جداكننده‌ها و همچنین نصب انواع تابلوهای هشداردهنده ، انتظامی و اطلاعاتی و همچنین لق‌گیری سنگ‌های معلق (محدوده منطقه ابتهاج) است.

نجفی ضمن اعلام این مطلب كه راهداری عشق خدمت به همنوع است، اظهار کرد: ۲۶ و ۲۷ اردیبهشت محور هراز كاملا مسدود بوده تا تمامی اقدامات ایمن‌سازی در آن اجرا شود.

گفتنی است مركز مدیریت راه‌های مازندران با دو شماره ۱۴۱ (گویا) و ۳۳۳۲۲۳۲۰-۰۱۱ پاسخگوی همه مسافران عزیز برای اطلاع از آخرین وضعیت راه‌های این استان است.

نظر شما