به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (بوشهر) محسن مقدسی مدیر روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر و دبیر جشنواره «خبر خوب» از تمدید این رویداد رسانه ای خبر داد.
مقدسی گفت: با توجه به استقبال چشمگیر اصحاب رسانه از نخستین رویداد رسانهای «خبر خوب»، مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این رویداد تا پایان روز ۱۷ خرداد جاری تمدید شد.
وی افزود: این جشنواره با هدف تقویت جریان اطلاعرسانی، انعکاس خدمات و معرفی اقدامات و دستاوردهای حوزه راهداری و حملونقل جادهای به صورت مشترک از سوی روابط عمومی این اداره کل و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی بوشهر برگزار می شود.
مقدسی یادآور شد: آثار منتشر شده در رسانه ها طی بازه زمانی سال ۱۴۰۴ تا پایان اردیبهشت سالجاری امکان شرکت در این جشنواره را دارند.
وی بیان کرد: این جشنواره در ۲ بخش «مکتوب» (خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، سرمقاله و یادداشت) و «چندرسانهای» (گزارش ویدئویی، اینفوگرافیک، گزارش تصویری، تکعکس و پادکست) پذیرای آثار تولیدی رسانههاست.
مقدسی یادآور شد: اصحاب محترم رسانه می توانند آثار خود را در قالب لوح فشرده یا لینک شبکههای اجتماعی به دبیرخانه جشنواره واقع در بوشهر، چهارراه کشتیرانی، ادارهکل راهداری و حملونقل جادهای استان، دفتر روابط عمومی یا شماره ۰۹۹۴۴۸۵۱۳۲۵ در پیام رسان های بله و ایتا ارسال کنند.