شناسهٔ خبر: 22233 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

مدیرعامل شهر جدید رامین خبر داد:

افتتاح یکهزار واحد مسکن مهر شهر جدید رامین تا پایان سال/ افتتاح پایانه حمل و نقلی رامین در آینده نزدیک

شهر رامین مدیرعامل شهر جدید رامین در استان خوزستان از افتتاح یکهزار واحد مسکن مهر این شهر جدید تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: پایانه حمل و نقلی این شهر نیز همزمان با افتتاح واحدهای مسکن مهر ساخته خواهد شد.

سامان اسدی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص سایت مسکن مهر این شهر اعلام کرد: شهر رامین در کل دارای پنج هزار و ۷۰۰ واحد مسکن مهر است که از این تعداد تنها یکهزار واحد آن دارای متقاضی هستند. بنا بر سیاست وزارت راه و شهرسازی قصد داریم این تعداد را تا پایان سال جاری تکمیل و به متقاضیان تحویل دهیم.

اسدی در این باره تأکید کرد: هم اکنون از یکهزار واحد دارای متقاضی، ۷۰۰ واحد آن آماده است که براساس برنامه ریزی‌های انجام شده قرار است بخش اعظم  آن تا شهریورماه و مابقی تا پایان سال به بهره‌برداری برسند.

وی در ادامه عدم نصب انشعابات آب، برق و گاز و همچنین آسفالت محوطه را مهمترین مشکلات دیرکرد تحویل واحدهای مسکن مهر شهر جدید رامین دانست و گفت: علی‌رغم همکاری خوب دستگاه‌های خدمات‌رسان کمبود اعتبارات کافی و عدم نقدینگی دلیل اصلی بروز این مشکلات است که قرار است تا پایان امسال نیز رفع شود.

مدیرعامل شهر جدید رامین در بخش دیگری از سخنانش از ساخت پایانه حمل و نقلی این شهر همزمان با افتتاح واحدهای مسکن مهر حبر داد و گفت: این پایانه اتوبوسرانی مسافران را به شهر ملاثانی و ازآنجا به سمت کلانشهر اهواز انتقال خواهد داد.

اسدی همچنین اضافه کرد: درحال حاضر شهر رامین دارای یک مدرسه ۱۰ کلاسه، بازارچه تجاری به همراه ۱۷ باب مغازه، یک زمین چمن و یک کلانتری است که عملیات ساخت خدمات دیگری از جمله یک واحد آموزشی، واحدهای تجاری، دو زمین چمن، سالن چندمنظوره ورزشی و مسجد نیز هم اکنون در حال انجام است.

وی در پایان تکمیل عملیات چهاربانده کردن محور رامین - ملاثانی از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان را یکی دیگر از اقدامات با اهمیت در راستای ارتقای خدمات حمل و نقلی در این شهر جدید اعلام کرد و گفت: در این راستا سعی داریم با توسعه سیستم حمل ونقلی جاذبه بیشتری برای سکونت در شهر رامین و سرریز جمعیت از کلانشهر اهواز به این شهر جدید ایجاد کنیم./

نظر شما