شناسهٔ خبر: 22236 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تقدیر استاندار از روابط عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی

مراسم جشنواره تقدیر از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی عضو شورای اداری استان خراسان رضوی به مناسبت ٢٧ اردیبهشت ماه روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی در سالن صبای صدا و سیما برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره راه و شهرسازی استان خراسان رضوی، این مراسم با شكوه كه توسط استانداری خراسان رضوی برگزار شد، مدیران كل ادارات و روسای روابط عمومی استان، علی سیفی رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان خراسان رضوی و مهندس واحدی معاون استاندار نیز حضور داشتند، در بخش معرفی روابط عمومی‌های نمونه و برتر استان علیرضا رشیدیان استاندار خراسان رضوی از عباس امیریان مدیر روابط عمومی سازمان و چندتن دیگر از مدیران روابط عمومی دستگاه‌های اجرائی تقدیر كرد و لوح سپاس و تندیس روز ملی روابط عمومی را به آنان اعطاء نمود.

 استاندار خراسان رضوی در  این جشنواره ضمن قدردانی از مسوولان روابط عمومی‌های استان گفت: روابط عمومی باید فرهنگ كار و ارزش‌های سازمانی را در خود نهادینه كند و در راستای تحقق سیاست‌های كلان سازمان بین كاركنان اتحاد به وجود آورد.

 رشیدیان تصریح كرد: روابط باید بیانگر خدمات اداره و دستگاه مطبوعش باشد. 

مدیركل روابط عمومی و بین الملل استانداری خراسان رضوی هم در این مراسم گفت: نخستین رسالت روابط عمومی‌ها عمل به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل است.

امیر پورمهدی افزود: روابط عمومی‌ها یك نهاد تخصصی و تاثیرگذار هستند، زیرا روابط عمومی خدمات دستگاه اجرایی خود را به مردم ارایه می‌دهند.

برپایه این خبر در جشنواره تقدیر از روابط عمومی‌های برتر با حضور ٤٠٠ نفر از مسوولان، مدیران و كاركنان روابط عمومی ١٥٠دستگاه اجرایی استان برگزار شد.

نظر شما