شناسهٔ خبر: 22245 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

در جشنواره تقدیر از روابط عمومی‌های برتر دستگاه‌های اجرایی صورت گرفت؛

کسب دو رتبه برتر توسط روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی

مراسم روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در جشنواه تقدیر از روابط عمومی‌های برتر عضو شورای اداری استان، موفق به کسب دو رتبه برتر شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، محمدرضا مرتضوی رییس روابط ‏عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در این مراسم که با حضور علیرضا رشیدیان ‏استاندار خراسان رضوی و در محل سالن صبا سازمان صدا و سیمای خراسان رضوی برگزار شد، از کسب دو رتبه برتر توسط این اداره در بین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی ‏عضو شورای اداری استان خبر داد. ‏

وی با بیان اینکه این جشنواره در آستانه روز روابط عمومی و توسط استانداری خراسان رضوی برگزار شد، گفت: در ارزیابی استانداری خراسان رضوی، روابط عمومی اداره کل راه و ‏شهرسازی خراسان رضوی موفق به کسب عنوان برتر در بین روابط عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی استان شد.

وی افزود: همچنین در این مراسم، روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی از سوی رسانه‌ها بعنوان روابط عمومی ‏برتر در بین دستگاه‌های عضو شورای اداری استان انتخاب شد که این موفقیت بزرگ را به خانواده اداره کل راه و ‏شهرسازی خراسان رضوی تبریک می‌گویم.

نظر شما