به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، با همراهی سید عبدالکریم هاشمی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس، احمد جمالدینی فرماندار جاسک، حسن نکوییزاده فرمانده بسیج شهرستان، رسولبخش حاتمیپور رئیس اداره راهداری جاسک، حسنعلی میرزایی بخشدار لیردف، و جمعی از مسئولان محلی، مشکلات مربوط به تردد و کیفیت جادههای دسترسی به مناطق مذکور بهصورت جزئی ارزیابی کردند. در جریان سفر به شهرستان جاسک از مسیرهای کوهستانی و سختگذر سه منطقه «جانوری»، «نوگین» و «گیشدان» در بخش لیردف بازدید شد.
شرفی با اشاره به اهمیت اتصال روستاهای دوردست به شبکه راههای اصلی، اظهار کرد: ارتقای ایمنی و بهسازی مسیرهای مواصلاتی در مناطق سختگذر جانوری، نوگین و گیشدان در اولویت برنامههای اجرایی قرار دارد.
وی افزود: این بازدید میدانی با هدف بررسی چالشهای زیرساختی و با همراهی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس، فرماندار جاسک و جمعی از مسئولان محلی انجام شد.
در این بازدید مشکلات مربوط به تردد و کیفیت جادههای دسترسی به مناطق مذکور بهصورت جزئی ارزیابی شد.
مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان افزود: توجه به این مسیرها بهویژه در مناطق کوهستانی و سختگذر از منظر خدماترسانی، دسترسی ایمنتر و ایجاد پیوند بهتر میان سکونتگاههای روستایی دارای اهمیت ویژه است و باید با برنامهریزی دقیق روند رسیدگی به این محورها با جدیت دنبال شود.
در این سفر مسائل و نیازهای موجود در محورهای یادشده بررسی و بر استمرار پیگیریها برای ارتقای وضعیت راههای روستایی این منطقه تأکید شد.