شناسهٔ خبر: 22403 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

جزئیات اطلاعات پروژه‌های راهسازی در استان همدان

راهسازی رئيس اداره فنی و امور مهندسان مشاور اداره‌كل راه وشهرسازی استان همدان گفــت: اين اداره موظف به طرح و كنترل كليه امور فنی مربوط به طراحی پرو‍ژه‌های راهسازی در حوزه ساخت و توسعه راهها وباز طراحی و بهسازی و ايمن‌سازی راههای موجود در حوزه مديريت راهداری در سطح استان است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی روابط عمومی اداره‌كل راه وشهرسازی استان همدان " حسين فرازمند" اظهار داشت : با توجه به نياز آمار و اطلاعات دقيق جهت تصميم‌گيری سريع و به موقع، اين اداره در رابطه با توسعه و بروزآوری اطلاعات راه‌ها، هماهنگ با سامانه اطلاعات مكانی وزارتخانه، اقدام کرده است .

رئيس اداره فنی و امور مهندسان مشاور بيان كرد: از اقدامات انجام شده در سال گذشته می‌توان به مطالعه ايمن‌سازی گردنه اسدآباد ( گلوگاه  غرب كشور ) اشاره كرد.

وی ادامه داد: مطالعه ارتقا راه قهاوند به محور همدان – ملاير به طول ۳۰ كيلومتر كه در واقع امتداد مسير دوم اراك به همدان و همچنين مطالعه ارتقا به ۴ خطه محور خلعت آباد – كبودر آهنگ  جهت هدف توسعه گردشگری از ديگر اقدامات صورت گرفته در سال ۹۴ است .

فرازمند با اشاره به اينكه مطالعه تقاطع غير همسطح دم سياه در محور ملاير- نهاوند- بروجرد در سال گذشته انجام شده از مطالعه وباز طراحی تقاطع اصله خبر داد.

وی گفت: همچنين ايمن‌سازی و ارتقاع محور نهاوند – آورزمان و عقد قرارداد جهت مطالعه گردنه خيرآباد واقع در محور جوكار- تويسركان در سال گذشته صورت پذيرفته است .

فرازمند در پايان خاطر نشان كرد: جهت ايجاد تحول و بهبود كارايی كه با حمايت‌های مدير كل، مديريت ساخت وتوسعه، راهداری، توسعه و منابع صورت گرفته است نسبت به تقويت نيروی فنی با نيروهای متخصص جوان اقداماتی انجام شد كه نتيجه آن بهبود كيفيت وسرعت در ارائه نتيجه‌ها است./

نظر شما