شناسهٔ خبر: 224227 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

دهمین برنامه دوشنبه‌های دیدار مردمی سال ۱۴۰۵ در فرمانداری مشهد برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی دهمین برنامه دوشنبه‌های دیدار مردمی سال ۱۴۰۵ در فرمانداری مشهد باهدف بررسی مسائل شهروندان و پیگیری مطالبات مرتبط با مسکن، ودیعه اجاره، معابر شهری و بافت‌های فرسوده برگزار شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، دهمین برنامه دوشنبه‌های دیدار مردمی سال ۱۴۰۵ با حضور سید حسن حسینی، معاون استاندار و فرماندار مشهد مقدس، معاونان فرمانداری و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از جمله تورج بازمانده، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان مشهد، در سالن اجتماعات فرمانداری مشهد برگزار شد.

 در این برنامه پنج‌ساعته، ۱۸۴ نفر از شهروندان مشهدی به‌صورت چهره‌به‌چهره مسائل و دغدغه‌های خود را در حوزه‌هایی از جمله مسکن، ودیعه اجاره، معابر شهری و بافت‌های فرسوده مطرح کردند. همچنین نمایندگان دستگاه‌های حمایتی، خیریه‌ها، بانک‌ها، شهرداری و نهادهای خدمات‌رسان با حضور در این نشست، روند بررسی درخواست‌ها و ارائه راهکارهای لازم را در محل پیگیری کردند.

 بازمانده در حاشیه این جلسه با تأکید بر ضرورت تسریع در رسیدگی به مطالبات مردم اظهار کرد: ودیعه مسکن و نهضت ملی مسکن، دو اولویت اصلی ماست و تلاش می‌کنیم متقاضیان واقعی، به‌ویژه ساکنان محله‌های کم‌برخوردار، با همکاری فرمانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط، سریع‌تر به خدمات موردنیاز دسترسی پیدا کنند.

 برنامه دوشنبه‌های دیدار مردمی هر هفته با همکاری دستیار مردمی‌سازی فرماندار و دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباطات مردمی فرمانداری مشهد برگزار می‌شود؛ برنامه‌ای که باهدف تسهیل ارتباط مستقیم مردم با مسئولان و تسریع در رسیدگی به مطالبات شهروندان دنبال می‌شود.