شناسهٔ خبر: 224506 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ارتقاء ایمنی محورهای حاجی‌آباد استان هرمزگان با نصب علائم

ارتقاء ایمنی عملیات گسترده نصب و بهسازی علائم راهنمایی و رانندگی با هدف ارتقاء سطح ایمنی تردد و کاهش خطرات احتمالی در محورهای مواصلاتی شهرستان حاجی‌آباد اجرا شد.

 به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان هرمزگان، ارسطو علیرضایی رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان حاجی‌آباد با اشاره به اقدامات انجام‌شده در محورهای مواصلاتی این شهرستان افزود: با هدف ارتقای ایمنی و ساماندهی محیط جاده، عملیات نصب، شست‌وشو و بهسازی علائم راه به مرحله اجرا درآمده است.

 علیرضایی با تشریح جزئیات این عملیات بیان کرد: در این طرح ۲۰ عدد تابلو و علائم ترافیکی در محور تنگ‌زاغ نصب شد و عملیات شست‌وشوی ۱۰۰ عدد از علائم راهنمایی و رانندگی در محور حاجی‌آباد به سیرجان نیز به منظور افزایش وضوح و کارآمدی تابلوها انجام گرفت.

 وی ادامه داد: همچنین عملیات ترمیم و تکمیل شبرنگ ۲ تابلو اطلاعاتی در محور گهکم به فورگ و پاکسازی حریم راه از ضایعات در محور گهکم به حاجی‌آباد و مسیر برگشت، با هدف تسهیل تردد و افزایش دید رانندگان صورت پذیرفت.