شناسهٔ خبر: 224572 - سرویس بنادر و دریانوردی
نسخه قابل چاپ

پهلودهی شناور ترانزیتی کالای اساسی در بندر شهید رجایی/ آغاز تخلیه بیش از ۲ هزار تن شکر در خرداد ۱۴۰۵

بندر شهید رجایی مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان از پهلودهی نخستین شناور حامل کالای اساسی در اسکله شماره ۱۰ بندر شهید رجایی از ابتدای سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از سازمان بنادر و دریانوردی؛ «حسین عباس‌نژاد» با اشاره رفع محدودیت تردد کشتی‌های تجاری در بنادر جنوبی ایران، اظهار کرد: یک فروند شناور با محموله ۲ هزار و ۵۰۰ تنُی شکر برای تخلیه در انبارهای مجتمع بندری شهید رجایی وارد اسکله شماره ۱۰ شد.

 وی ادامه داد: از ابتدای سال جاری تاکنون، نخستین شناور حامل کالای اساسی ۲۸ خرداد ۱۴۰۵ در اسکله شماره ۱۰ این بندر پهلو گرفت و کار تخلیه محموله آن آغاز شده است.

 عباس‌نژاد افزود: این شناور حامل شکر است که پس از تخلیه در انبارهای بندر شهید رجایی با رویه ترانزیت از طریق این بندر به مقصد کشور افغانستان ارسال خواهد شد.