به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای چهارمحال و بختیاری) احمد عالی پور رئیس اداره راهداری و حملونقل جادهای شهرستان اردل اظهار داشت: در راستای صیانت از ابنیه فنی و پیشگیری از انسداد مسیرهای آبی، عملیات پاکسازی و لایروبی دهانه ۱۰ پل واقع در محور دوازده امام - پل ملک انجام شد.
عالی پور بیان کرد: این عملیات که با هدف ارتقای ایمنی تردد و روانسازی جریان آب در مسیلها صورت گرفت، با بهکارگیری ۱ دستگاه ماشینآلات سنگین و حضور ۱ نفر از نیروهای عملیاتی راهداری انجام شد.
وی گفت: حفظ و نگهداری از زیرساختهای جادهای همواره در اولویت برنامههای ما قرار دارد.