شناسهٔ خبر: 224590 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

بخشی از محورهای روستایی مسدودشده بر اثر سیلاب در گلبهار بازگشایی شد

زشک رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای چناران و گلبهار از بازگشایی قسمتی از محور روستایی دولت آباد به سمت شیرباد و کاهو و محله زشک که بر اثر سیلاب مسدود شده بود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی و به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان رضوی، سیدجواد احمدی گفت: در پی بارش شدید باران و وقوع سیلاب، مسیر روستایی دولت‌آباد به سمت شیرباد و کاهو و همچنینمحله زشک مسدود شده بود.

وی افزود: در لحظات ابتدایی وقوع سیلاب، اعضای ستاد مدیریت بحران شهرستان گلبهار به ریاست فرماندار شهرستان در منطقه حاضر شدند و با پیگیری و برنامه‌ریزی لازم، عملیات بازگشایی و لایروبی این مسیرها آغاز شد.

احمدی ادامه داد: این عملیات با تلاش راهداران اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان‌های چناران و گلبهار و با به‌کارگیری ماشین‌آلات راهداری در حال انجام است.

به گفته او، تاکنون بخشی از مسیرهای مسدودشده بازگشایی شده و عملیات لایروبی و ایمن‌سازی سایر بخش‌ها همچنان ادامه دارد.