به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، در پی انجام مأموریت رفع تصرف اراضی دولتی و مقابله با زمینخواری در شهرستان مشهد، حسین بهبودی از کارکنان یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی در حین انجاموظیفه و حفاظت از اراضی دولتی، در درگیری با متصرفان و افراد ممانعتکننده از اجرای قانون، از ناحیه پای راست مورد اصابت چاقو قرار گرفت و دچار مصدومیت شد.
این مأموریت در راستای اجرای احکام قانونی رفع تصرف اراضی دولتی و با حضور نیروهای یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی انجام شد که طی آن ضمن جلوگیری از ادامه تصرفات غیرقانونی، از حقوق عمومی و اراضی متعلق به دولت صیانت به عمل آمد.
در همین راستا، معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی با تقدیر از رشادت و ایثار نیروهای یگان حفاظت اظهار کرد: کارکنان این مجموعه در خط مقدم صیانت از بیتالمال قرار دارند و باوجود مخاطرات و تهدیدهای متعدد، بااحساس مسئولیت و تعهد سازمانی از حقوق مردم و دولت دفاع میکنند.
همچنین رئیس اداره توسعه منابع، امور اداری و پشتیبانی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن آرزوی سلامتی و بهبودی کامل برای این نیروی مصدوم، بر ضرورت حمایت همهجانبه از کارکنانی که در مسیر حفاظت از اراضی دولتی با خطرات جانی مواجه میشوند تأکید کرد.
سرپرست یگان حفاظت اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی نیز با اشاره به نقش مؤثر نیروهای یگان حفاظت در مقابله با زمینخواری و تصرفات غیرقانونی گفت: نیروهای یگان حفاظت باوجود تهدیدها و فشارهای مختلف، بااقتدار و در چارچوب قانون از اراضی دولتی حفاظت میکنند و اجازه تضییع حقوق عمومی را نخواهند داد.
وی افزود: ایثار و ازخودگذشتگی حسین بهبودی نمونهای از روحیه مسئولیتپذیری و تعهد نیروهای یگان حفاظت در انجام مأموریتهای سازمانی است و این مجموعه قدردان تلاشها و فداکاریهای کارکنان خود خواهد بود.
در پایان، مسئولان اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی ضمن آرزوی سلامتی برای این نیروی خدوم، بر تداوم حمایت از کارکنان یگان حفاظت و برخورد قانونی با متجاوزان به اراضی دولتی تأکید کردند.