به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (فارس)، نشست بررسی مسائل سامانه اعلام بار شیراز با حضور علی استوان معاون حملونقل و سلمان رییسی رئیس اداره حملونقل کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان فارس و اعضای انجمن صنفی رانندگان شهرستان شیراز با هدف بررسی مسائل و مشکلات سامانه اعلام بار این شهرستان برگزار شد.
در این جلسه، پیرامون موانع موجود در روند فعالیت این سامانه تبادل نظر شد و حاضران ضمن طرح دیدگاهها و دغدغههای رانندگان، بر ضرورت رفع موانع موجود، بهبود روند فعالیت سامانه و تسهیل خدماترسانی در حوزه حملونقل کالا تأکید شد.
گفتنی است، موضوعات مرتبط به رانندگان و شرکتها حمل و نقل کالا این شهرستان نیز مورد بررسی قرار گرفت.