به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران، عبداله عبیاوی، معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران گفت: با توجه به پیش رو بودن مراسم تشییع و بزرگداشت قائد شهید امت و افزایش حجم سفرها و ترددهای جاده ای، نظارت بر نحوه ارائه خدمات در مجتمعهای خدماتی رفاهی در دستور کار قرار گرفته است.
وی افزود: در این بازدیدها وضعیت خدماتی رفاهی، بهداشتی، نمازخانهها، امکانات پذیرایی، نظافت محوطهها و همچنین آمادگی کامل بهره برداران برای خدمت رسانی مناسب به مسافران مورد ارزیابی قرار گرفت.
معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با تاکید بر نقش مهم مجتمعهای خدماتی رفاهی در ارتقای ایمنی و رفاه کاربران جاده ای تصریح کرد: این مراکز به عنوان یکی از مهمترین نقاط توقف و استراحت مسافران، باید از آمادگی کامل برای ارائه خدمات مطلوب و شایسته برخوردار باشند.
وی اذعان داشت: در جریان این بازدید، ضمن بررسی مسائل و نیازهای موجود، راهکارهای لازم برای ارتقای سطح خدمات و رفع نواقص به بهره برداران و مسئولان مجتمعها ابلاغ شد تا در ایام پیش رو خدمات رسانی با کیفیت مطلوب انجام شود.
عبداله عبیاوی خاطر نشان کرد: اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان تهران با بسیج تمامی ظرفیتها و هماهنگیهای مستمر با دستگاههای ذیربط، تمهیدات لازم را برای تسهیل تردد، افزایش ایمنی سفرها و ارائه خدمات مناسب به هموطنان به خصوص در مناسبتهای مهم فراهم کرده است.