شناسهٔ خبر: 224989 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

ملاقات مردمی رئیس اداره راه و شهرسازی طرقبه، چناران و گلبهار برگزار شد

اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی  رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های طرقبه شاندیز، چناران و گلبهار در ملاقات مردمی هفتگی، به‌صورت مستقیم درخواست‌ها و مسائل شهروندان را بررسی و دستورات لازم برای پیگیری آن‌ها را صادر کرد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی (خراسان رضوی)، ملاقات مردمی علی مظفری، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های طرقبه شاندیز، چناران و گلبهار، در محل این اداره برگزار شد.

  در این برنامه، شهروندان به‌صورت چهره‌به‌چهره مسائل، درخواست‌ها و پیشنهادهای خود را با مظفری، رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های طرقبه شاندیز، چناران و گلبهار مطرح کردند و موضوعات مطروحه به‌صورت مستقیم مورد بررسی قرار گرفت.

  در جریان این ملاقات، مظفری دستورات لازم را برای پیگیری، تسریع در رسیدگی و رفع مشکلات مطرح‌شده صادر کرد.

  ملاقات مردمی اداره راه و شهرسازی شهرستان‌های طرقبه شاندیز، چناران و گلبهار به‌صورت مستمر، هر هفته روزهای دوشنبه از ساعت ۹ تا ۱۱ صبح در محل این اداره برگزار می‌شود. شهروندان همچنین می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی، با شماره‌های ۰۵۱-۳۵۵۹۲۶۰۲ تا ۰۵۱-۳۵۵۹۲۶۰۴ تماس بگیرند.