شناسهٔ خبر: 22508 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره عمران و بهسازی راه و شهرسازی فارس:

عملیات اجرایی احداث خانه محله دهپیاله شیراز آغاز شد

نشست با تخصیص اعتبار لازم از سوی شرکت مادرتخصصی عمران و بهسازی شهری ایران عملیات اجرایی احداث خانه محله دهپیاله شیراز آغاز شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، در مراسم آغاز پروژه که با حضور رئیس اداره عمران و بهسازی فارس، مدیرکل امور اجتماعی فرهنگی استانداری فارس، شهردار منطقه، معاون عمرانی فرمانداری شیراز، مدیرعامل شرکت عمران و مسکن سازان فارس، معاون عمرانی فرمانداری شیراز، تعدادی از اعضای شورای اسلامی شهر شیراز و اهالی محله برگزار شد، گفت: در نظر است تا با هماهنگی بعمل آمده با دستگاه‌های مختلف کلیه خدمات و امکانات در این خانه محله متمرکز و فعالیت‌ها به صورت هدف‌دار ارائه گردد.

وی در خصوص مشخصات این پروژه افزود: عرصه خانه محله به میزان ۶۰۰ مترمربع از سوی شهرداری واگذار شده و زیربنایی بالغ بر ۸۱۷ مترمربع در دو طبقه و با اعتبار ۷۵۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران در نظر گرفته شده است.

در ادامه موسوی مدیرکل دفترامور اجتماعی فرهنگی استانداری فارس اظهار داشت: امیدواریم باهمکاری تمامی ارگان‌های ذیربط بتوانیم در همه زمینه‌ها به ساکنان بافت‌های ناکارآمد خدمت‌رسانی کنیم.

وی از پیگیری و تلاش‌های شرکت مادر تخصصی عمران و بهسازی شهری ایران تشکر و قدردانی کرد.

در پایان نیز نماینده مردم دهپیاله از اقدامات انجام شده در خانه محله تقدیر و تشکر بعمل آورد.

نظر شما