به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان، عباس شرفی، مدیرکل راهداری و حملونقل جادهای استان هرمزگان در جلسه شورای اداری این ادارهکل گفت: تعامل درونسازمانی یکی از ارکان اصلی برای پیشبرد مأموریتهای حوزه راهداری و حملونقل جادهای در سطح استان است و باید نسبت به تقویت این رویکرد در تمامی سطوح اهتمام ویژهای صورت گیرد.
شرفی با بیان اینکه اصلاح فرآیندها و تسریع در اجرای پروژهها اولویت اصلی این مجموعه است، بر ضرورت ارتقای کیفیت خدماترسانی تأکید کرد.
در ادامه این جلسه، معاونان و رؤسای واحدهای ستادی و شهرستانی حضور داشتند و ضمن ارائه گزارش عملکرد، دیدگاهها و مسائل حوزه کاری خود را مطرح کردند و راهکارهایی برای بهبود روند فعالیتها و افزایش بهرهوری ارائه شد. این نشست با هدف بررسی برنامههای جاری و بررسی چالشهای پیشرو در حوزههای مرتبط با راهداری و حملونقل جادهای برگزار شد.