شناسهٔ خبر: 22841 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت خبر داد:

اجرای پروژه‌های عمرانی به ارزش ۹۰ میلیارد ریال در فرودگاه سردار جنگل رشت

فرودگاه سردار جنگل رشت مدیرکل فرودگاه سردار جنگل رشت گفت: امسال در فرودگاه سردار جنگل رشت پروژه‌های عمرانی در قالب بهسازی ساختمان‌ها، اماکن و ابنیه فرودگاهی و بهسازی تاسیسات فرودگاهی جمعاّ به ارزش نود میلیارد ریال از محل اعتبارات شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرودگاه گیلان، مدیرکل فرودگاه سردار جنگل با اشاره به اجرای چند پروژه زیرساختی در این فرودگاه گفت: در بخش بهسازی ساختمان‌ها، اماکن و ابنیه فرودگاهی، فاز دوم محوطه سازی ترمینال ۲ در فرودگاه سردار جنگل رشت كه به مساحت دو و نیم هكتار است به ارزش ۴۵ میلیارد ریال بزودی به مناقصه گذاشته خواهد شد و عملیات اجرایی آن در نیمه نخست امسال آغاز خواهد شد.

 فتاح رضوانی به پروژه‌های بخش بهسازی تاسیسات فرودگاهی فرودگاه سردار جنگل اشاره کرد و افزود: مخزن زمینی بتنی ایستگاه پمپاژ و شبكه توزیع آب شرب، فضای سبز و آتش نشانی به ارزش ۲۱ میلیارد ریال، تا پایان سال در فرودگاه سردار جنگل  رشت احداث و تجهیز خواهد شد.

وی اشاره کرد: عملیات اجرایی پروژه تهیه، حمل، نصب، و راه‌اندازی مجموعه تاسیسات برقی و مكانیكی ساخمان پشتیبانی و پروازهای خارجی فرودگاه سردار جنگل به ارزش بیست و چهار میلیارد ریال آغاز شده و پس از شش ماه به بهره‌برداری خواهد رسید.

مدیرکل فرودگاه گیلان به پروژه تکمیل استریپ‌سازی فرودگاه رشت نیز اشاره کرد و گفت: در آینده نزدیک آگهی فراخوان این پروژه به ارزش هفتاد هزار میلیون ریال نیز به مناقصه گذاشته خواهد شد.

وی همچنین تاكید كرد: علاوه بر پروژه‌های فوق، چند پروژه دیگر نیز امسال مورد بهره‌برداری قرار خواهند گرفت.

رضوانی افزود: با رویكرد جدید مسئولین شركت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، مبنی بر توجه و اهتمام به امور رفاهی پرسنل شاغل و بازنشسته شركت، ایجاد مجتمع رفاهی در استان گیلان برای همكاران و مامورین اعزامی و نیز برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی از اصلی‌ترین برنامه‌های در دست پیگیری این اداره كل است كه قول‌های مساعدی هم در این زمینه اخذ شد و در صورت تحقق این امر، علاوه بر ثمرات معنوی آن، صرفه جویی بسیار قابل ملاحظه‌ای را نیز در پی خواهد داشت.

برچسب‌ها:

نظر شما