شناسهٔ خبر: 22915 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

امروز در ساختمان دادمان انجام شد

اسامی منتخبان چهارمین دوره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان‌ها/ اعطای اعتبارنامه اعضای منتخب از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی

منتخبان چهارمین دوره سازمان نظام کاردانی ساختمان استان‌ها، طی مراسمی در وزارت راه و شهرسازی اعتبارنامه‌های خود را از معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی در گروه‌های عمران، تاسیسات، معماری و شهرسازی و بازرسی دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اعضای منتخب هیات عمومی و شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان استان‌ها با حضور حامد مظاهریان معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی و منوچهر شیبانی‌اصل مدیرکل سازمان‌های نظام مهندسی و تشکل‌های حرفه‌ای وزارت راه معرفی شدند و اعتبار نامه شروع به کار خود را طی مراسمی دریافت کردند.

اعضای انتخاب شده در گروه‌های عمران در دو رشته عمران و نقشه برداری، تاسیسات در دو رشته برق و مکانیک، معماری و شهرسازی در رشته معماری و بازرس سازمان بودند که اسامی اعضای منتخب به شرح زیر است:

الف) گروه عمران (عمران و نقشه برداری) - اعضای اصلی و علی‌البدل

رشته عمران- محی الدین غازی عضو اصلی انتخاب شده از استان فارس، مهدی موذن عضو اصلی انتخاب شده از استان تهران، سیدرسول ناجری عضو اصلی انتخاب شده از استان اصفهان، محمود زارعی عضو اصلی انتخاب شده از استان کردستان، سیدمحمدرضا طباطبایی عضو اصلی انتخاب شده از استان کرمان و وحید حاجی نجفی عضو علی البدل انتخاب شده از استان قزوین انتخاب شدند.

رشته نقشه برداری- همچنین منصور باقری عضو اصلی رشته نقشه برداری انتخاب شده از استان کرمانشاه و قاسم رستار عضو علی البدل انتخاب شده از استان مازندران در این دوره انتخاب شدند.

ب) گروه تاسیسات(برق و مکانیک) - اعضای اصلی و علی‌البدل

رشته برق- داراب صفری عضو اصلی انتخاب شده از استان چهارمحال و بختیاری، رشید سپهروند عضو علی البدل انتخاب شده از استان آذربایجان شرقی انتخاب شدند.

رشته مکانیک- محمود کاظمی فر عضو اصلی انتخاب شده از استان همدان و محمدرضا جعفرزاده دشتی عضو علی البدل انتخاب شده از استان بوشهر.

ج) گروه معماری و شهرسازی(معماری) - اعضای اصلی و علی‌البدل

رشته معماری- مینا حیدری عضو اصلی انتخاب شده از استان گلستان، غلامحسین میرشکاری عضو اصلی انتخاب شده از استان کرمان، علیرضا احمدی عضو اصلی انتخاب شده از استان خراسان رضوی و نصرت سمنغون عضو علی البدل انتخاب شده از استان فارس.

د) بازرس اصلی و علی‌البدل سازمان

کیومرث پورطهماسب عضو اصلی انتخاب شده از استان کرمانشاه، جلال زرافشان عضو اصلی انتخاب شده از استان فارس و میرسیف‌اله رهبریان عضو علی‌البدل انتخاب شده از استان مازندران.

بنا بر این گزارش، چهارمین دوره انتخاب اعضای هیات مدیره سازمان‌های نظام کاردانی ساختمان استان‌ها به استناد ماده ۳۶ آیین نامه تشکیلات حرفه ای کاردان های فنی توسط معاونت مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی ابلاغ شد. بر همین اساس نیز مقرر شد تا در اجرای اصلاحیه ماده ۳۶ آیین نامه تشکیلات حرفه ای سازمان های نظام کاردانی ساختمان، اولین دوره رسمی هیات عمومی کاردان ها برای انتخاب افراد واجد شرایط در روز شنبه ۲۴ بهمن ماه ۹۴ در محل هتل المپیک برگزار شود که این اتفاق توسط وزارت راه و شهرسازی با تعیین هیات اجرایی انتخابات به اتفاق دستگاه نظارت انجام گرفت.

بر همین اساس، تعدای اعضای اصلی هیات مدیره سازمان های نظام کاردانی ساختمان استان ها، ۱۸۷ نفر است که از این تعداد، ۴۵ نفر داوطلب عضویت در شورای مرکزی و ۵ نفر داوطلب بازرسی سازمان پذیرفته شدند.

متن اعتبارنامه اعطا شده به اعضای منتخب سازمان نظام کاردانی استان ها با امضای وزیر راه و شهرسازی؛

 

نظر شما