شناسهٔ خبر: 23055 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

اقدامات ویژه اداره راه و شهرسازی شهرستان ری در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره)

مرقد امام خمینی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ری از اقدامات انجام شده ویژه در بیست و هفتمین سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) و شرکت راهداران و مشاور فرهنگی مدیرکل در مراسم ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان تهران، مسعود محمدی با اشاره به حضور راهداران و پرسنل اداره راه و شهرسازی ری به همراه مشاور فرهنگی مدیرکل در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) گفت: ترمیم و اصلاح نرده‌های ضلع غربی حرم مطهر، خط‌کشی محوطه پارکینگ حرم، آسفالت راه‌های روستایی منتهی به حرم، ایجاد دوربرگردان‌ها در دو نقطه بعد از عوارضی از جمله کارهایی بود که طی ایام مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام انجام شد.

وی ادامه داد: در این ایام نیروهای گشت راهداری را افزایش دادیم و کلیه علائم و تاسیسات آزادراه تهران قم توسط راهداران زحمتکش شست و شو داده شد.

سرپرست اداره راه و شهرسازی ری با بیان اینکه شانه‌سازی و اصلاح شیب شیروانی تمامی راه‌های منتهی به حرم هم انجام شد افزود: روکش کامل آسفالتی آزادراه تهران قم در محدوده استحفاظی استان تهران در تمام مسیرهای رفت و برگشت انجام شد، همچنین ۱۴ کیلومتر در رفوژ وسط آزادراه تهران قم نیوجرسی قرار داده شد.

نظر شما