شناسهٔ خبر: 23149 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

معاون وزير در نهمين نشست علمى-تخصصى شهرهاى جديد مطرح كرد؛

رويکرد شهرهاى جديد، تحويل محله‌اى سايت‌هاى مسكن مهر است

محسن نریمان معاون وزير راه و شهرسازى از تحويل واحدهاى مسكن مهر در شهرهاى جديد با تمامى امكانات روبنايى و زيربنايى و به صورت محله‌اى خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومى شركت عمران شهرهاى جديد، محسن نريمان در نشست پايانى سلسله نشست‌هاى علمى-تخصصى شهرهاى جديد به برنامه‌هاى پيش روى شركت عمران جهت تكميل و تحويل مسكن مهر اشاره كرد و گفت: رويكرد ما در شهرهاى جديد تحويل سايت‌هاى مسكن مهر با تمامى زير ساخت‌ها و فراهم كردن نيازهاى روبنايى شهروندان همچون فضاى سبز، مدرسه، مجتمع تجارى، نيروى انتظامى، مسجد، درمانگاه و... است.

مدير عامل شركت عمران شهرهاى جديد تعامل با دانشگاه‌ها و استفاده از نظرات اساتيد برجسته را راهى بسيار روشن براى برطرف شدن مشكلات و موانع پيش روى شهرهاى جديد دانست و ابراز اميدوارى كرد که اين همكارى‌ها ادامه پيدا كنند.

نريمان خاطر نشان كرد: تلاش ما بر اين است كه همكارى‌هاى خود را با دانشگاه‌هاى بين‌المللى نيز گسترش دهيم تا بتوانيم فناورى هاى نوين صنعت ساختمان را در شهرهاى جديد توسعه دهيم.

نهمين و آخرين نشست از سلسله نشست‌های علمی- تخصصی شهرهای جدید با عنوان "چالش‌ها، اهداف و اقدامات پيش رو" امروز در نگارخانه دانشگاه تهران با حضور نريمان معاون وزير و مديرعامل شركت عمران شهرهاى جديد، طاهرخانی و ايمانى اعضاى هیئت مدیره شركت و اساتيد و استادياران برجسته دانشگاه تهران برگزار شد. در این نشست سخنرانان به ارائه پنل تخصصی در زمینه چالش‌ها، اهداف و اقدامات پيش روى شهرهاى جديد پرداختند و گزارشى اجمالى را از هشت نشست پيشين ارائه كردند ./

نظر شما