شناسهٔ خبر: 23254 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

پیام تسلیت ترکان به مناسبت درگذشت کاظم معمارضیاء

اکبر ترکان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان با انتشار پیام تسلیتی، درگذشت دکتر کاظم معمار ضیاء عضو سابق شورای مرکزی این سازمان را به جامعه مهندسی و دانشگاهی کشور، عموم همکاران و خانواده وی تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، اکبر ترکان رییس سازمان نظام مهندسی ساختمان در پیام تسلیتی درگذشت نابهنگام دکتر کاظم معمار ضیاء عضو سابق شورای مرکزی این سازمان را تسلیت گفت. در این پیام آمده است:  

اِنّا لِلّه و اِنّا اِلیه راجِعون (۱۵۶بقره)

ما از آن خداییم و به سوی او باز می‌گردیم

مهندسی والا مقام و استادی خدمتگزار از جنس اخلاق و حرفه مهندسی به ملکوت اعلی پیوست. همکار ارجمندمان " دکتر کاظم معمار ضیاء " نایب رئیس اسبق سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس و عضو سابق و فعال شورای مرکزی و همکار دلسوز و پرتلاش گروه تخصصی معماری در شورای کنونی، دعوت حق را لبیک گفت و جمع ارادتمندانش را با مرگ نابهنگام خود در سوگ و اندوه فرو برد.

گرچه او رفت و در ماه ضیافت الهی، طعام از سفره حضرت دوست را نصیب خود گردانید امّا کلام شیوای او در آموزش و بیان مطالب و مراتب ارادت ورزی او به حرفه مهندسی فراموش نخواهد شد. دیدگاه و نظر ایشان مبنی بر ضرورت تشکیل نظام معماری در نشست‌های اخیری که به منظور احیای هویت معماری ایرانی- اسلامی تشکیل شد هرگز از خاطر اینجانب و همکاران نخواهد رفت.

                        این جان عاریت که به حافظ سپرد دوست

                         روزی  رخش  ببینـم  و تسلیـم  وی کنـم

اینجانب، ضایعه درگذشت آن همکار فرزانه را به جامعه مهندسی و دانشگاهی کشور و عموم همکاران و به ویژه هیأت مدیره محترم و اعضاء ارجمند سازمان نظام مهندسی ساختمان استان فارس تسلیت عرض نموده و با آرزوی رحمت و مغفرت الهی برای آن فقید سعید، با خانواده معظم ایشان و سایر بازماندگان و داغدیدگان ابراز همدردی می‌نمایم.

اکبر ترکان

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان - شورای مرکزی

نظر شما