شناسهٔ خبر: 23286 - سرویس وزارتی
نسخه قابل چاپ

صبح امروز انجام شد

بازدید وزیر راه و شهرسازی از نمایشگاه خط علی شیرازی/ آخوندی: تاریخ ایران، تاریخ آزادی اندیشه است

بازدید وزیر از نمایشگاه خط وزیر راه و شهرسازی به همراه مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی از گالری خط علی شیرازی هنرمند خطاط کشور بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دکتر عباس آخوندی امروز جمعه ۲۱ خردادماه از گالری خط علی شیرازی بازدید کرد. در این بازدید که رحمت‌اله مه‌آبادی رییس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، محمد سعید ایزدی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت عمران و بهسازی شهری ایران و رستمی مدیرکل فرودگاه مهرآباد حضور داشتند بر اهمیت حضور حوزه هنر در فعالیت‌های حوزه راه و همچنین حوزه شهرسازی تاکید شد.

در این دیدار که با گفتگوی یک ساعته وزیر راه و شهرسازی پیرامون مسائل هنر با علی شیرازی و اسرافیل شیرچی همراه شد علاوه بر بحث پیرامون اهمیت حضور هنرمندان و هنر اصیل ایرانی در حوزه‌های مختلف حمل و نقل و همچنین شهرسازی شیوه‌های بهره‌گیری و بهره‌مندی هرچه بیشتر از این حوزه پراهمیت (هنر) که به رونق گردشگری نیز می‌انجامد مورد بررسی قرار گرفت و راه‌های میزان بهره‌مندی اقتصادی از آن تحلیل شد.

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بخشی از صحبت‌های دوستانه خود با هنرمندان خطاط، تاریخ ایران را تاریخ آزادی اندیشه عنوان کرد و تاکید کرد که هنر در تمامی شقوق خود استحاله (دگرگونی) مثبت ایجاد می‌کند که می‌توان از این ویژگی هنر بهره‌های فراوانی را در حوزه‌های مختلف گرفت. /

برچسب‌ها:

نظر شما