شناسهٔ خبر: 23386 - سرویس هوایی
نسخه قابل چاپ

شهريور ماه؛ زمان بهره‌برداری از ساختمان تکنیکال بلاک فرودگاه شاهرود

هواپیما زمینگیر مدیر فرودگاه شاهرود گفت: ساختمان تکنیکال بلاک اين فرودگاه در شهریور ماه امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، منوچهر اتقیایی عنوان کرد: در این فرودگاه دو پروژه «احداث ساختمان سپاه؛ حفاظت هواپیمایی» و «احداث ساختمان تکنیکال بلاک» در دست اجراست که تا پایان شهریورماه ۱۳۹۵ به بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: احداث پروژه ساختمان سپاه از سال ۱۳۹۳ آغاز شد و اکنون ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. مساحت زمین این پروژه ۳۲۰۰ مترمربع و ساختمان آن در ۷۰۰ مترمربع بنا شده است. اعتبار این پروژه ۱۰ میلیارد ﷼ بوده که از محل اعتبارات استان و شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تامین شده است.

مدیر فرودگاه شاهرود تصریح کرد: پروژه ساختمان تکنیکال بلاک در چهار طبقه با ۴۰۰ مترمربع احداث شده است. این ساختمان به برج مراقبت پرواز و ساختمان فنی عملیات اختصاص دارد.

به گفته وی پروژه احداث ساختمان تکنیکال بلاک از سال ۱۳۹۴ آغاز شده و اکنون بیش از ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد. اعتبار این پروژه ۱۵ میلیارد ریال است که تا پایان شهریورماه امسال از آن بهره‌برداری می‌شود.

به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، اتقیایی درباره پروازهای این فرودگاه توضیح داد: شرکت هواپیمایی ماهان هفته‌ای ۴ پرواز میان شاهرود و تهران برقرار کرده است. همچنین پس از ماه مبارک رمضان با همکاری شرکت هواپیمایی پویا ۸ پرواز شاهرود – تهران به پروازهای برنامه‌ای این فرودگاه افزوده خواهد شد. برقراری پرواز شاهرود – کیش نیز از دیگر برنامه‌های این فرودگاه است که پیگیر آن نیز هستیم.

برچسب‌ها:

نظر شما