شناسهٔ خبر: 23529 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

تشکیل کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل در راه و شهرسازی استان همدان

جلسه اولین کارگروه تخصصی پدافند غیرعامل سال ۹۵ در سالن جلسات راه و شهرسازی استان همدان به ریاست مدیر مسکن و ساختمان اداره کل و با حضور اعضاء ذیربط برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، نوروزی نماینده حوزه سایبری در این جلسه به ارائه گزارش در خصوص سایبری پرداخته و گفت: ما در کارگروه ارتباط و فناوری اطلاعات یک کمیته کارشناسی داریم که در آن یک برنامه جامع ۵ ساله تدوین شده است.

وی در ادامه بیان کرد: شاخص امنیت سایبری در ۵ شاخص اقدامات قانونی، فنی، ساختارهای سازمانی، ظرفیت سازی و مشارکت و همکاری بررسی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هزینه IT کاهش دهنده هزینه جاری است اضافه کرد: از دستگاه‌ها خواهشمندیم برای خدمات مستمر و دائمی در این حوزه تلاش لازم را انجام دهند.

نوروزی در پایان آماری در سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ در رابطه با بدافزار ارائه داد و گفت: این آمار نشان می‌دهد که ما باید درمورد مسائل سایبری مخصوصا بدافزار تلاش خود را افزایش دهیم.

سپس نماینده سازمان تامین اجتماعی نیروهای مسلح جهت استقرار پروژه سایت مرکز داده‌ها در استان همدان گزارشی را ارائه نموده و مهندسان شهرسازی و نظام مهندسی نیز نظرات خود را اظهار کردند.

نظر شما