شناسهٔ خبر: 23615 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

مدیركل راه و شهرسازی مازندران در نشست با فرماندار نكا عنوان کرد:

توسعه نكا در گرو ارتقاء و ایمن‌سازی محورهای ارتباطی آن است

حیدر نوروزی مدیركل راه و شهرسازی استان مازندران كه به منظور بررسی پروژه‌های راهسازی شهرستان نكا با فرماندار این شهرستان دیدار داشت ، عنوان کرد: توسعه نكا در گرو ارتقاء و ایمن‌سازی محورهای ارتباطی آن است.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، حیدر نوروزی در این نشست ضمن گرامیداشت ماه مبارك رمضان و آرزوی قبولی طاعات و عبادات تمامی خدمتگزاران صدیق به این نظام مقدس عنوان کرد: اداره راه و شهرسازی نكا با در اختیار داشتن ۵۶۴ كیلومتر راه اصلی، فرعی و روستایی و همچنین اجرای بیش از ۳۰ پروژه راهسازی و راهداری در سطح این شهرستان از جمله ادارات مهم مجموعه راه و شهرسازی مازندران است. وی ادامه داد: از این رو این اداره كل نگاه خاصی به محورهای ارتباطی این شهرستان دارد.

نوروزی به بخشی از پروژه‌های راهسازی و راهداری تصریح کرد:  عملیات اجرایی احداث تقاطع غیر همسطح در ورودی نكا، تعریض محور نكا_ نیروگاه، تامین روشنایی در كمربندی نكا و همچنین بهسازی و ایمن‌سازی نقاط رانشی محورهای روستایی بخش هزار جریب از جمله پروژه‌های مهم این اداره بوده كه با همت و پشتكار كاركنان خدوم آن در دست اجراست.

مدیركل راه و شهرسازی مازندران در این نشست از پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح نکا به عنوان مهم‌ترین پروژه در سطح استان برشمرد و گفت: پروژه مذكور به منظور افزایش ضریب ایمنی محور و تسهیل در امر تردد در دستور کار قرار گرفته و امید است با اجرای آن شاهد ترددی ایمن و مناسب باشیم.

جعفر احمدی فرماندار شهرستان نكا نیز در این نشست ضمن قدردانی از زحمات شبانه‌روزی آبادی رئیس اداره راه و شهرسازی نكا و دیگر كاركنان خدوم این مجموعه، خواستار توجه ویژه به حوزه حمل و نقل جاده‌ای در این شهرستان شد و افزود: با سرمایه‌گذاری مناسب و ایجاد یک راه ارتباطی ایمن می‌توان گردشگر و مسافر را به این شهرستان هدایت کرد.

احمدی در ادامه به پروژه تقاطع غیرهمسطح نكا اشاره و بیان داشت: با راه‌اندازی تقاطع غیرهمسطح ورودی شهر، بخش اعظمی از ترافیک در این نقطه از شهر نکا برطرف می‌شود.

گفتنی است علاوه بر این نشست نوروزی، با تمامی كاركنان اداره راه و شهرسازی شهرستان نكا دیدار صمیمی داشت و از نزدیك از شرایط كاری و مسایل اداری آنان اطلاع حاصل کرد. 

نظر شما