شناسهٔ خبر: 23655 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

با همت شبانه‌روزی راهداران راه و شهرسازی بابل صورت پذیرفت:

پاكسازی و بازگشایی جاده‌های كوهستانی شهرستان بابل

راهداری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل از اقدامات بهنگام و شبانه‌روزی راهداران این شهرستان در جهت پاكسازی، رانش‌برداری و بازگشایی محورهای روستایی و كوهستانی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره كل راه و شهرسازی استان مازندران، محمدرضا بازیار ضمن اعلام این خبر افزود: با توجه به بارندگی شدید و جاری شدن سیل در مناطق کوهستانی و مسدود شدن محورهای مواصلاتی مناطق کوهستانی، این اداره با اعزام اکیپ ماشین آلات سنگین راهداری اقدام به پاکسازی، بهسازی و رانش‌برداری محورهای کوهستانی و راه‌های روستایی تحت پوشش به طول ۴۵ کیلومتر نمود.

وی ادامه داد: محورهای فیروزجاء به امامزاده جعفر و فیلبند به شیخ موسی ازجمله محورهای بودند كه اقدامات مذكور در آنها صورت پذیرفت. 

بازیار افزود: با توجه به وقوع رانش، ریزش سنگ و همچنین سیل در سطح محورهای كوهستانی شهرستان بابل می‌طلبد تا مسؤلین امر نگاه ویژه‌ای در خصوص تخصیص و ابلاغ اعتباراتی مناسب به راه‌های این شهرستان داشته باشند.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان بابل یادآور شد: از ۷۸۴۶ كیلومتر راه روستایی موجود در مازندران مقدار ۱۰۶۱ كیلومتر در این شهرستان بوده كه از این مقدار ۳۱۰ كیلومتر در مناطق كوهستانی قرار دارد.​

نظر شما