شناسهٔ خبر: 23662 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در نامه حناچی به استاندار، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر تهران صورت گرفت؛

ابلاغ اسناد حریم پایتخت به دستگاه‌ها/ جزئیات مدیریت و برنامه‌ریزی حریم تهران

شهر تهران دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران، طی نامه‌ای به استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر استان تهران، مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری را درباره اسناد حریم پایتخت ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری در نامه‌ای به مهندس هاشمی استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان تهران، محمدباقر قالیباف شهردار تهران و مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران، مصوبه شورای‌عالی شهرسازی و معماری را درباره اسناد حریم پایتخت ابلاغ کرد.

در نامه دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری به استاندار، شهردار و رئیس شورای شهر تهران آمده است: به استحضار می‌رساند شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۹۵.۳.۱۷، طرح راهبردی مدیریت و برنامه‌ریزی حریم پایتخت را پیرو مصوبات جلسه مورخ ۹۲.۱۲.۵ خود مورد بررسی قرار داد و مقرر کرد تا اسناد و مدارک طرح به استثنای موارد مربوط به تشکیلات و سازمان اجرایی آن با قید اصلاحات مندرج در صورتجلسات ۹۲.۷.۲۷ و ۹۴.۱۲.۱۲ کمیته فنی به عنوان مصوبه شورای عالی ابلاغ و احکام و ضوابط آن به عنوان طرح فرادست در کل عرصه حریم پایتخت در چهارچوب تشکیلات قانونی موجود، مبنای اقدامات اجرایی قرار گیرد. /

نظر شما