شناسهٔ خبر: 23664 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس راه و شهرسازی مرودشت:

ارتقای ایمنی محورهای شهرستان مرودشت در دست اجراست

نصب تابلو رئیس راه و شهرسازی مرودشت از اقدامات انجام شده در راستای ارتقای ایمنی و کاهش تلفات جاده‌ای در محورهای حوزه استحفاظی این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی فارس، جمشید شمشیری با اشاره به اهمیت افزایش ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات جاده‌ای، گفت: ایجاد و ارتقاء ایمنی راه‌ها از مهمترین اولویت‌های راه و شهرسازی است.

وی افزود: در همین راستا احداث سرعت کاه در نقاط پرحادثه و تقاطع‌ها در دستور کار واحد ایمنی اداره راه و شهرسازی مرودشت قرار گرفت.

رئیس راه و شهرسازی مرودشت ادامه داد: دو عدد سرعت کاه در رمپ خروجی محور درودزن به اتوبان(پل خان) و دو عدد دیگر در رمپ ورودی اتوبان از پل خان به گلزار شهدای گمنام احداث شد.

شمشیری با اشاره به این که نصب علائم ترافیکی در محورهای ارتباطی در افزایش آگاهی راننده و به طبع در کاهش تلفات نقش بسزایی دارد، گفت: از دیگر اقدامات صورت پذیرفته، عملیات نصب و نگهداری علائم ترافیکی در محور کامفیروز جنوبی است.

وی هدف از اجرای این عملیات را افزایش امنیت ترافیکی و کاهش سوانح جاده‌ای اعلام و گفت: راهداران این اداره به صورت مستمر و روزانه، اقدام به ایمن‌سازی و نگهداری علایم ترافیکی در سراسر محورهای حوزه استحفاظی نموده و آماده ارائه خدمات به مسافرین و هموطنان هستند.

نظر شما