شناسهٔ خبر: 23672 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

با حکم وزیر راه و شهرسازی صورت گرفت؛

رئیس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان تعيين شد

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای به داراب صفری وی را به عنوان رئیس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان انتخاب کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، دکتر عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی طی نامه‌ای به داراب صفری عضو شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان و بر اساس نامه مورخ ۹۵.۳.۱۶ به شماره ۱۴۶.ش. ۹۵ آن شورا به سرپرستی احمد اسمعیلی و اعلام سه نفر متشکل از داراب صفری، محمود زارعی و سیدمحمدرضا طباطبایی‌پور از افراد حائز اکثریت آرا به منظور انتخاب برای ریاست شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان، وی را به سمت رئیس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان انتخاب کرد.

در نامه وزیر راه و شهرسازی آمده است: در اجرای اصلاحیه ماده ۳۶ آیین‌نامه تشکیلات حرفه‌ای کاردان‌های فنی و ماده ۱۳ شیوه‌نامه تشکیل هیات عمومی و شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان، با توجه به برگزاری اولین جلسه شورای مرکزی و نامه آن شورا، بدینوسیله جنابعالی به عنوان «رئیس شورای مرکزی سازمان نظام کاردانی ساختمان» برای مدت ۳ سال تعیین می‌شوید.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه این حکم آورده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و با همکاری سایر اعضای شورای مرکزی و سازمان‌های استان‌ها در انجام امور محوله و دستیابی به اهداف مقرر در قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین‌نامه‌های اجرایی آن موفق و موید باشید. /

نظر شما