شناسهٔ خبر: 23696 - سرویس مسکن و شهرسازی
نسخه قابل چاپ

در نامه حناچی به استاندار سمنان ابلاغ شد؛

طرح جامع شهر درجزین/ بازدید، تصمیم‌گیری و اعلام‌نظر نهایی و بررسی موارد اختلاف «درجزین» در آینده‌ای نزدیک

پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران، در نامه‌ای به استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان، مصوبه شورا را درباره طرح جامع شهر درجزین با تاکید بر بازدید از منطقه و اعلام‌نظر و تصمیم‌گیری نهایی ابلاغ کرد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، پیروز حناچی دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در نامه‌ای به خبار استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان، مصوبه شورا را درباره طرح جامع شهر درجزین ابلاغ کرد.

در نامه دبیر شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران به استاندار و رئیس شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان سمنان آمده است: به استحضار می‌رساند شورای‌عالی شهرسازی و معماری ایران در جلسه مورخ ۹۵.۳.۱۷ پیرو صورتجلسه مورخ ۹۵.۵.۳ کمیته فنی شماره دو طرح جامع شهر درجزین را مورد بررسی قرار داد و با تایید صورتجلسه یاد شده مقرر کرد، دبیر شورای عالی در خصوص موارد اختلاف (حقوق مکتسبه در باغات و میزان و نحوه ارتباط شهر با مسیر اصلی شبکه راهی) از منطقه، بازید، تصمیم گیری و اعلام نظر کند. همچنین نظر دبیر شورا بعنوان نظر نهایی شورای عالی، رسما به مراجع زیربط اعلام شود. /

نظر شما