شناسهٔ خبر: 23805 - سرویس استان‌ها
نسخه قابل چاپ

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر خبر داد:

انجام ۲۰ هزار متر طول درزگیری راه‌های آسفالته در محور ملایر – بروجرد

جواد نگاه داری رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر از انجام ۲۰ هزار مترطول درزگیری در محور ملایر – بروجرد از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان، جواد نگاهداری با بیان اینکه بارندگی امسال موجب بروز خسارت به رویه‎های آسفالت راه‎های حوزه استحفاظی ملایر شد، گفت: این اداره جهت افزایش دوام و کارایی رویه‎های آسفالتی به ویژه در محور ملایر ـ بروجرد از دوربرگردان دم سیاه به طرف ملایر اقدام به درزگیری سطح رویه آسفالتی به میزان ۲۰ هزار مترطول نموده است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان ملایر افزود: این درزگیری با اعتباری بالغ بر ۲۰۰ میلیون ریال با کمک اکیپهای فنی مهندسی و امانی انجام شده است.

وی در خصوص اقدامات دیگر این اداره در سه ماهه نخست امسال گفت: این اداره در راستای ایمنسازی نقاط حادثه خیز اقدام به ایجاد خاکریز در لاین رفت گردنه زاغه به طرف همدان در لبه پرتگاهها به طول ۵۰۰ متر نموده است.

وی یادآورشد: همچنین چهار دستگاه چراغ چشمکزن در گردنه زاغه، تقاطع روستایی علیآباد به محدوده جوکار تویسرکان و تقاطع سه‌ راهی قوزان نصب شده است.

نگاهداری در خصوص پروژههای در دست اقدام امسال تصریح کرد: تقاطع بهشت هاجر با یک پل دهانه ۲۴ متری و یک دیوار حائل با اعتبار ۵/۳ میلیارد تومان انجام میشود.

وی ادامه داد: چهارخطه شدن محور توره ملایر به طول ۵/۹  کیلومتر و قطعه اول چهارخطه سامن ـ بروجرد به طول ۶/۳ کیلومتر با اعتبار هر کدام ۶/۲ میلیارد تومان از دیگر اقدامات امسال اداره راه و شهرسازی ملایر است.

رئیس راه و شهرسازی ملایر بیان کرد: اصلاح پیچ خطرناک سالوک در محور خنداب به طول ۱/۷ کیلومتر با اعتبار ۸۰۰ میلیون تومانی و بیس و آسفالت محور جوکار ـ تویسرکان به طول هشت کیلومتر با ۱/۵ میلیارد تومان امسال در دستور کار قرار دارد.

نگاهداری در پایان افزود: عدم تخصیص کامل و به موقع اعتبارات و وجود معارضان محلی از مشکلات پیش روی راه و شهرسازی شهرستان است.

نظر شما